Khamis, 11 Ogos 2011

salam ramadhan...

salam...
sorry sgt2 lame x update
been busy with work lately...
had buka puasa n kerja byk lately....

so far bulan puase
had been really challenging....
mmg btol2 sgt mencabar....
tu la org ckp bulan puase byk sgt dugaan...

abah just go back from ONDO...
but he's planning nk pg sana lg...
and will be back before raya....
*i think..

so far i got bonus...
alhamdullilah rezeki lebih lately....
finally dpt rasa mcm mane nk raya....
everything i uruskan sendiri...
baju dah siap!! ahahahahahhaha
this year 4 pasang saja...
*tapi mama lgi la 6 pasang....

my sister so far... x bley budget lebih....
insyaAllah nak bertunang next year!!!
* yeay! i can have the room all by myself...

brother pun dah nk habis blaja...
tggl la saya srng2 kan....
ahhahhahahah......

this year raya is a bit exciting sbb ada "orang baru"
raya kt kg skali... IM EXCITED!!!!
weeeee.....
sape? nnti la kte share okayh?

so far me?
busy with work...
i have great great people that loved me....
and understand my work...
im excited nk masuk balik to school....
nk score lg!!!
*berjuang habis-habisan!!
insyaAllah DL!!....
* wah! confident saja!....

so yeah..
i have to sleep...
got event tomorrow that have to attend
anyway..
SALAM RAMADHAN!!

Jumaat, 10 Jun 2011

hanya dia......


i just don't know... tapi bler dengar lagu nie... mesti teringat kat dia.... so yeah.... sgt sesuai la lagu nie dengan die....



who is he? let's it be remain as a mystery for now okay? :)






Ahad, 29 Mei 2011




better stay silent that doing nothing... it's for the best...

dun know... dun care...

and certainly dun give a damn about it....



Selasa, 10 Mei 2011

3 nasihat Rasullullah kepada umatnya dalam kesusahan...

alhamdulillah...
itu saje yang ili mampu nk ckp pada mase nie...
so far kejadian hari tu memang dah bukak mata n telinga ili
yang ili dah lupa pada Yang Esa..
alhamdullilah die sayang dkt ili and nak ili kembali ke pangkal jalan...
insyaAllah....
kalo bley x nak la recall balik... bg ili ape yang jadi itu ada hikmahnya..
selepas kejadian hari tu yang buat mummy risau sgt kt ili...
die suwo ili bace buku nie...
bagi ili memang sgt2 menolong ili...

mmg buku nie sgt2 bagus dan disebabkan buku ini...
ili sedar mane ili skrg di sisi Nya...
berbalik kepada cerita nie...
ada 3 nasihat yang Rasulullah pesan kat umat die apabila ditimpa kesusahan..

1. Raihlah apa yang bermanfaat bagimu
2. berdoa dan minta pertolongan kepada Allah

dan no 3. jangan bersikap lemah

ili memang betol2 pegng apa pesanan nabi ni...
dan alhamdulillah ili kuat skrg nie...
tidak la terlalu kuat tapi hanya kuat di sisi Nya

maaf la kalo skrg nie, mcm dah jd islamic sikit tpi bagus sebenarnya...

bg ili skrg hanya positive yang ili amik iktibar...
yang negative tu ili tak boleh nak control...
and kalo ili sudah takdir ili...
ili terima sbb hanya Allah yang tahu apa yang terbaik untuk ili....

dalam nie jugak ili memang bersyukur dengan keadaan ili sekarang...
exam pun jawab okayh... focus tu ada la skrg drpda dulu....
biarlah ili focus kat study dulu...
sapa x nk ada orang dgn kita tapi ili sendiri rase ili x mampu nk focus kt dua benda dalam mase yang same... faham kan?
hehehehe tapi ape2 hari nie sebenarnyer last paper untuk semester satu...
sudah tutup dah tirai untuk semester satu...
ili doa sgt2 dpt keputusan yang baik....
insyaAllah...
mane la tau sem 2 nnti ada la sikit perubahan...
doa2 kan la yeah?

tapi ape2 pun nak thanks kt Mr A sbb ajak keluar td...
walaupun sekejap aje... tapi dpt jugak lepas gian nyanyi...
walaupun suare x sdp...
hehehehhe

siap lg Mr A bg video td...
die tjuk die nyanyi.... ahahahahha dua lagu plak tu....
to Mr A... what i said in the car just now i really meant it...
and you know who you are and you never get tired of encourage me and helping me...
i'm really grateful....

kami dah lame x jumpe... ili ada perasan perubahan yang drastik dkt die td... comel sungguh... :)
ahahahhahah
insyaALLAH kalo ada mase lgi ili cerita lg ok....
tapi skrg nie... kena la simpan dulu.....
kena slow and steady....
die pun ckp td....
ahahhahaha......

ok la dah nk subuh dah pun....
goodnite world....
assalamualaikum....
:)

Rabu, 20 April 2011

the pain

what is my feelings towards the pain...
yes it is too much now...
dah 2 hari menanggung sakit nie... i can't barely walk..
yesterday is the hardest as i can't stand long enough and even nk duduk pun kena letak bantal kt blkang...
abah ckp kena pakai tongkat...
ptg td pun pg mkn ngn lili pun gagah kan diri jugak... itu pun tempang sebelah...
nak pg clinic... tapi mama ckp urut dulu...
td mama tlg urut..
and god!!!!!!!!!! SAKIT GLER!!!!!!!!!!!!!!! brape kali sepak mama... (sorry ma)...
seriusly x bley nak handle dah sakit nie...
mlm semalam x bley tdow... i think lps i mkn pain killer then baru la i bley tdow.. itu pun i think i slept at 4 then i woke up at 8 sumthing....
not healthy yes i know... i can't stand it any longer...
bler nk stop nie....
mama ckp worst come to worst i kena straight pg hosp...
which i mmg mengelak.. trauma la pg hosp.. lg pun nk exam dah nie...
x nak!!!!!!!!!!!!!!
wish i would be ok yeah? thanks....

daaa....

Sabtu, 16 April 2011

setiap kejadian ada hikmah die

syukur sgt2 skrg nie i makin tenang...
and syukur jugak after kejadian tu, Tuhan dah bukak dah mate and telinga ili sape yg kawan and sape yang bukan.
tak perlu la rasenyer nak ckp kt cnie.. x manis kan..
tapi x pe lah... ili serah smua kepada yang Maha ESA..
mayb skrg mase ili dkt bawah.. and mase dieorg kt atas tapi kte x tahu smp bler kan?
anyway.. ili bersyukur sgt mase ili kt bwh nie, ada yang bg semangat n sokongan kt ili..
mama pesan ari tu: dalam hidup kte nie, x smua benda yang kte nk kte akan dpt, and jgn kte memaksa benda yang x nk kt kte, ili rase ili faham kot maksud mama.. x pe lah.. bia aje lah ok..
so far skrg study ok sgt, x da la blur lg, test pun alhamdulillah baik sgt2.. nak sgt dpt DL, adik pun dpt good result mase finals die... nk jugak mcm my siblings... smua dpt DL,.. heheheheh....

tapi tu la.. kdng2 nk berubah untuk kebaikan kte terpakse berkorban benda yang lain... mayb ada lah hikmah die kenapa Allah jdkan mase skrg nie mcm nie... kan. tapi x pe mesti ada hikmah diesebalik nie..

x pe as long as ili ada die, ili akan ok... :) dah janji dah ngn die! THANK YOU! :)

Khamis, 14 April 2011

selamat ulang tahun...

tadi mase nak tggu mase nak ke class... me and nasy were listening to this song.. terus i teringat lagi kat die u... mcm mana nie... i try you.. sungguh i try sgt.. tapi malangnyer tak boleh.. tapi org ckp kte kena cube dulu kan you baru kte x tahu.. and mayb nie cara Tuhan nk duga i untuk jadi lebih kuat and kembali dkt ngn die kan you? i sebenarnyer simpan lagi u 'harta" yang die bagi dkt i.. i tau i dah janji ngn you x nk lagi dah simpan brng2 die.. tapi kan you sebenarnyer banyak sgt u i simpan lg..
tapi harta yang paling berharta nie mmg i x bley buang.. itulah janji die dkt i... you.. you nak tau x kalo i bgun pagi.. i kena bace dulu harta i...i tau i x sepatutnyer buat mcm tu.. tapi kan you, kalo i x bace harta i you..i x larat nk buat ape2 pun u... i x jadi positive smua you... jd u jgn mare eyh you.. i kena mcm nie.. tu aje la yang buat i kuat u hari2...

you nak tau x.. kalo i rindu kat die kan you.. i bace.. kalo i stress pun i bace.. i tau i x sepatutnyer mcm nie.. tapi itu aje care you untuk i puaskan hati i u.. i xda sape i nk luahkan rase i.. smua org mcm tak faham...you... hari tu, i text die.. tapi respon die.. x pe lah you, kte x yah cter la ok.. biar i aje yang tahu ok? mase tu sedih mmg sgt2 sedih... tapi i pasng jugak lagu i ni n i bace "harta" i balik.. then i rase i tertidow kot u... tapi i ada bace satu article nie... die ckp kalo org yang sabar nie nnti ganjaran die besar.. jadi x pe la you kte sabar same2 la ok...

ada jugak orang yang cakap i nie mmg buang mase i you, tapi bg i kan, i x buang mase pun... nie lah care i u... i sebenarnyer mmg x nk tulis pun you kat sini.. tapi i x tau la knape tbe2 i tergerak hati nk cerita smuanya kt cini.. mayb da reason jugak kan you.. tapi x pe lah kan..

td pun mase i tgh baring2 dgn nasy, baru first time i tjuk kat die.. nie lah harta i... i refer kt lagu nie ngn harta i.. nasy tgk i atas bwh... die mcm pelik dgn i.. then die ckp kt i.. ptg nie kte pg taman ok. i pun mcm ok.. then i nmpk nasy nnges... i tanye die knape die nnges.. die ckp die cdey... i senyum aje la...

i tulis nie bukan i nk buruk2 kan die u.. i nk share dgn you aje nie.. mane tau nnti i x sempat nk share dgn u lagi kan.. so nie la peluang die ... kan. tapi x pe lah u... kte sabar lagi ok... x lame pun lagi ok...

ok la u.. i nk tdow lah.. dah lame x tdow lame2.. i cpt letih skrg nie.. i pun x tau knape...
you sorry eyh i dah lame x cerita kt u.. i busy la u.. nie baru free sikit aje...

ok good nite you....

Khamis, 24 Mac 2011

I Never Told You Lyrics- Colbie Caillat

this is all lies and fake.....







yes i miss everything about you...
do you know that i dream't about you straight for the last three days..
how could you do this to me...
i was fine before this....
i'm learning not to be around you even though it is hard for me to put a happy face..
i am alone here...
i got no friends... how could you do this to me...
how could you took away my friends and left me all alone...
thanks alot....
seriusly thanks alot for open my eyes...
you know what
i dah x nk hope ape2...
i serah smuanya kepda yg Esa.. die lagi mengetahui
mcm mane sakitnyer hati i.....
no more hope for me on you guys happiness...
sikit aje i nk pesan...
satu hari nnti u akan rase mcm mane i rase skrg nie....
yea mmg i doa... tapi i doa hanya Yang Esa aje yang tahu...

Ahad, 20 Mac 2011

Lady Antebellum - Things People Say (music video)


just things that people said: each and ever single day....

Sabtu, 12 Mac 2011

true meaning...

For all the years that I've known you baby
I can't figure out the reason why lately you've been acting so cold
(didn't you say)
If there's a problem we should work it out
So why you giving me the cold shoulder now
Like you don't even wanna talk to me girl
(tell me)
Ok I know I was late again
I made you mad and then it's throwing the pan
But why are you making this drag on so long
(i wanna know)
I'm sick and tired of this silly games
(silly games)
Don't figure that I'm the only one here to blame
It's not me here who's been going round slamming doors
That's when you turned and said to me
I don't care babe who's right or wrong
I just don't love you no more.

Rain outside my window pouring down
What now, your gone, my fault, I'm sorry
Feeling like a fool cause I let you down
Now it's, too late, to turn it around
I'm sorry for the tears I made you cry
I guess this time it really is goodbye
You made it clear when you said
I just don't love you no more

I know that I made a few mistakes
But never thought that things would turn out this way
Cause I'm missing something now that your gone
(I see it all so clearly)
Me at the door with you inner state
(inner state)
Giving my reasons but as you look away
I can see a tear roll down your face
That's when you turned and said to me
I don't care babe who's right or wrong
I just don't love you no more.

Rain outside my window pouring down
What now, your gone, my fault, I'm sorry
Feeling like a fool cause I let you down
Now it's, too late, to turn it around
I'm sorry for the tears I made you cry
I guess this time it really is goodbye
You made it clear when you said
I just don't love you no more

Don't say those words it's so hard
They turn my whole world upside down
Girl you caught me completely off guard
On the night you said to me
I just don't love you more.

Rain outside my window pouring down
What now, your gone, my fault, I'm sorry
Feeling like a fool cause I let you down
Now it's, too late, to turn it around
I'm sorry for the tears I made you cry
I guess this time it really is goodbye
You made it clear when you said
I just don't love you no more
by craig david.

Sabtu, 22 Januari 2011

massa event!

today i had a very tiring day.
literally like the whole day i have to attend this pro gramme with basically from the new students of part one and part three..
the day starts of i think around 8 something
but of course i woke up late..
and when i arrived there the event had started
first by the dean's welcoming us the new students
then followed by some other facilitators
then with the is not air condition.. the hall becomes stuffy and basically all of us started to become restless...
then followed by the rukun kenegaraan or something..
im basically like half asleep
then we went off for a break to pray then we start our Explorace...
i was in group 6.. and it's called KENcang!!
at first i thought it was kindda like what.. then as we go through to every check point then i'll know who is who..
and we started to become close..
however during the last check point we got disqualified as we could not finish the race as we do not agreed to their penalties
which are:
1. you have to left one of your teammate ( not gonna happen)
2. you have to surrender to responsibilities ( we have to carry 2 eggs and i am one of the keeper!)
3. your group leader will have to stay behind( are you crazy!)

and so that's why we dont agreed to the rules as we had stick to our decision that we want to finish the race together..


and the result is;



WE WON!!!!!
we got the price for the best corporation team!!!!!


ahahaahah... then we took some pictures

and i swear to goD there's like flying flour everywhere and eggs and water..

luckily i managed to escape from that!
ahahahahaha..
i had fun!

SO GO KENCANG!!!!!

Ahad, 16 Januari 2011

is in peace

dear you,
i am not mad at you anymore,
or angry at you anymore,
i just get the idea why are you avoiding me
and breaking up with me,
it just after the time and space that you had given to me
i finally realise that it's all for the benefits of myself to be realise
what the damage that i have done..
i am not going to say that i'm sorry
but rather to say thank you for making me realise..
hey, who knows breaking up is a good thing for you to start notice your own weakness,
in god's will i shall take the time
that i needed to change,
prehaps it could be for the future
so thank you again for teaching me....
insyaAllah we will be meet again
"in order to lose the balance, you need love to keep it balance"= from eat, pray love

Sabtu, 15 Januari 2011

papa love cats more than me

today woke up late...
having some eye sore....
and also ulser under my tough!
sakit.....
then my friend khairi call me up and ajak hang smua...
so bgun and bukak computer dulu...
check ada email ke x from my lecturers....
then still malas-malas lg nie... go drink sekejap...
main-main ngn my cats sekejap...
owh wait bukan main pun.... BULI dieorg sekejap...
tarik-tarik ekor... baling-baling dieorg
NO la i was kidding...
gler kena jerit ngn my dad
and YES my dad...
for some reason die lagi sayang kucing-kucing ini dr saya.......
tau x smlm.. i baru balik from UNI and it is quite late la jugak..
hujan nie basah habis( x da basah habis)
hehehehehe....
masuk-masuk je my dad paggil
punye la hoping he would say...
i dun know....
how are u? atie baru balik ke? dah mkn dah?
but no!!!....
he ask if the cats are outside or not...
ada ke...
then abah ckp...
kalo nmpk kiki... bg die masuk.. sejuk die kang tdow dkt luar tu....
hujan nieyh... kesian die...
cheh! kucing yang die tanye...
org balik nie dr s.alam nie x nak tanye... huhuhuhuhuuhuhhuh
so anyway.. lateer dat night
kiki ngade-ngade la kan...
buat- mcm letih tdow kt luar...
sort of mcm mengadu kt my dad..
abah pun alaaa kesian kiki nie.... siap amik gmbr lg n usap-usap die...
me memberi pandangn yg sinis terhadap kuciing itu...
kurang hasam btol kiki....
haaa...
smbung balik...
then when i was getting ready nk kuar today...
my dad pun nk kuar...
then smpt lg tau pesan kt i...
bg mkn kucing2 nie...
byk2 sikt... nnti lapar dieorg nie.... air tu tukar...
jgn x tukar...
mengade-ngade btol kucing-kucing nie...
pdn la masing-masing bdn naik....
kalo my dad x da...
xda la dieorg nk balik...
tpi mama jugak yang best....
jgn bg kiki naik atas!
tetapi kiki tetep buat dek aje and terus tdow dkt katil mama...
hahahahaahaha...
kiki mmg mcm tu...
die ada big boss back up die...
hahaahahahahah.....
x bley la nk buat ape...
diam aje la....

Jumaat, 14 Januari 2011

Katharine McPhee - Say Goodbye



hope one day i'll be able to say this

thank you note:

here again i would say:
THANK YOU TO YOU
mama and abah:
thank you for giving a life which i could not imagine
along and adik:
thanks for the years and argument and colours of life
ian:
babe thank you for being a friend.. supportive friend and my twins
effa:
thank you for ur support to get me wake up in the morning... and listen to me
hanem:
thank for caring about me... and COOKED for me...
atif:
thanks you being a brother to me.. and advise me!
faiz:
thank you for your time.. watching a movie with us.. i really had fun
aby:
terima kasih sbb ada ngn ili.....
dath:
thank you for cheering me up the other day....
AND LASTLY
jack:
thank you so much.. i hope you will be strong and find someone who really love you more than i do...

Rabu, 12 Januari 2011

ladies day's out

Had the best time of my life last night...
we had our ladies night outhing!!!! (ting! ting!)
we went to catch up a movie
well since it was wednesday
(tpi xda la murah mane pun)
so yang pergi me, myself, and i..... effa, phaez , n anem....
so we went to sunway...
go and watch the guilever's traveler( btol ke eja guilever nie)
so anyway...
well, let me tell you about this movie....
IT WAS HILLARIOUS!!!!!
there's like 4 of us.... dah la duduk mcm kt bwh2...
(we masuk la lmbt... sbb pg mkn kt popeye's)
-ehem2 the manager sumpah cute ok.!!!!
ladies! go to the popeye's at sunway and cari la manager die ke or supervisor die...
sumpah the four of us like ske gler manager or supervisor die...
so yeah we entered to the cinema
and we laughed like x ingt dunia ok...
lgi la kan phaez was laughing like mad...
me tooo....
tpi i perasan one time la...
i think the four of us yang gelak-gelak kuat ok....
smua org mcm senyap
cmon man!! it's a funny movie!
enjoy! lantak la
tpi i perasan one thing that
there's a group of chinese people behind me...
dieorg start gelak sbb tgk kteorg gelak ok....
i like the word potomus...
lawak die bodo gler ok....
seriusly,....
so yeah when the movie habis....
i think everyone mcm pandang-pandang ok kat kteorg....
ok malu sekejap...
the we bumped into some friends...
chit chat sekejap...
then we go minum at hassan!
melepaskan mengidam si effa yg nk minum teh ais strawberry..
ok sambung balik la plak session yg HOT !
dari pukul 11 smp la pukul 1 ok...
beborak bagai smua...
x stop
kesian anem... asyik kena buli aje ngn kteorg,,,,
byk kali salah ckp....
hahhaahahaha
effa and phaez cerita pasal experiences dieorg mase practical
i think there's this one story that effa told me
psl org kena death sentences
yang kesiannyer dis guy family expect that the defendant to be release
Ya Allah kesian ok...
the according to effa: the jugde found the def guilty for commiting a murder
i sumpah ok.. kesian sgt....
nak nanges pun ada...
she said that paling kesian dkt the mother...
ish.... kesian la....
then we borak-borak lg...smp kul 1...
best best best!!!
ngeee :) me likey!!!
til then
elai..

Rabu, 5 Januari 2011

2 days 2 nightmares

Day 1
i slept over at effa's
we chit chat all night long
which effa blame me for her unfamous blog " small finger"
so anyway
effa already fall asleep and i was alone until around 3 ish (i guess)
so yeah
mate dah sepet so i just tdow saja lah...
so as then i was doozzing of and fly off to the lala land
i dreamnt a ghost
YES! momok!!!!
all i can think of is the thingy(momok)
was tall and black
and he keep on approaching at me
as i move backwards
the thingy comes forward
UNTIL..... (dum dum dum)
i heard a huge BANG!!!!
yes it was loud like someone or some car crashed!
so yeah
i pun terjage la (of course)
takot someone break in the house or it could be anything right?
i kejut kan effa
" effa bunyi ape tu"( i think tu la yg i tanye)
then effa pun mamai ckp
iron board tu jatuh la beb.....
then azan subuh
but the thing is the ironboard ada dkt between two closets
well we shall leave it that way ok?
soooo
day 2
i slept over at sis's house...
after dinner with my peeps at williams
somewhere in damansara i guess
where the portion was huge man
luckily we had the boys to finish it up for us
but haziq ask us to finish up some drinks then we could go back home
while waiting for everyone to finish up their drinks
we chit and chat here and there
so anyway back to the main point here
(melalut jauh dah-bak kate hanem)
i slept over at the sofa
sdey gler tdow dkt sofa
but it was so comfortable
i could not remember when i eventually fall asleep
so yeah
i dpt mimpi lg...
and this time it is quite funny
i could remember that i come down the stairs and my mum
said there's someone datang merisik
me: uh? who
mama: no need to know... everything dah settle just.. preparation had been made
me: sape?
pengsan btol mimpi nie
i still remember that on the day yg nak kena nikah
i ran away from home
yes lari
(sgt dramatic kan)
lari smp jatuh-jatuh bagai
and it was rainning
habis luka kt kaki smua
and suddenly
there this car with him on it
(yup him)
come to the rescue!
so i pun masuk la kereta tu....
baik sgt die dlm mimpi tu
didnt say a thing
just hold my hand and rub my face
i know that by looking at his face i am safe (:( )
but suddenly
the car met with an accident
and hilang everything
i sedar-sedar dah subuh and
im sweating like mad
risau sungguh pasal mimpi tu
hopefully nothing will happen to him
if it was me then it is fine
dont let it be on him
aminnn
till then
elai

L I S T

here are something which i want to do (just don't know when where)
1. skydiving
2. snorkeling
3.rock climbing
4. learn how to drift
5. be in and drive F1 car!
6. fly an aeroplane
7. trip to aussie with peeps
8. backpackers to europe countries
9. ride a superbike
10. fishing at the open sea!
11. bungy jumping
12. produce my own movie and book
13. be in two different countries at the same time
14. buy a property
15. be a role model for the kids
16. cycling
17. practical at new york ( yes i want it so bad)
18. renovate the room
19. ride a mpv
20. have a great dinner with my love ones! in caprice or maldives

Isnin, 3 Januari 2011

new year new fac new bf???

today official dah jd bdk2 messcom
ok la.. for far class x banyak tpi lame around 3 hours mcm tu
and then today xda buat ape2..
khamis baru ada perjumpaan
td dtg cnie lambt... so skip ada meeting
then later go lunch with effa and smua2..
habis gossip segala keluar
hahahahahahaha.....

had fun then smua roomates ok...
kolej ok aja...
and so far my illness pun ok..
nie tahap bley control lg....
tpi ok la kot
so anyway it's 3 am already..
effa is asleep...
i pun ok la letih sikit aje...
(padahal mate dah sepet gler)
mama excited about my elective subjects
sumpah i x tau mana nk pilih...
haiyo!
confused
kteorg smua excited about rabu nie
ada la plan somewhre...
best2

ok la shall keep you update about the trip!
hahahaahahah

nite peeps!

Sabtu, 1 Januari 2011

2011~!

wow! it's 2011 already
cepatnyer setahun dah pass by...
dlm setahun nie pun BYK benda yang jd dkt myself
celebration for new year?
no la.. just stayed at home that new year eve's...
accompany my parents(anak baik kan)
hahahaha...
then abah ajak pg tgk fire works! so yeah pg teman die dengan mama
before nak keluar rumah abah dah pesan..
abah:"girl pg tukar seluar"
me: x nak la abah.. sape nak tgk pun(dengan confident keluar dgn seluar tdow colour pink ada gmbr teddy bear)

bler dah sampai kt tempt tu
amik kau!! ramai nyer umat weyh...
so ape jd?
tgk dr dlm kete sudah!
hahhahahaahah
mama confident pakai kaftan je keluar....
then abah... jom pg minum!
haa??? pakai seluar nie?
sanggup balik rumah tukar seluar n lpk minum dgn abah n uncle jiran
we cter pasal bola....
mcm2 la
smp la pukul 2....

balik mama dah muncing je muke
hehehehheeh tu la x nak ikot lagi....

im ok so far... ada la naik n turun die...
kdng2 tu terlebh emo plak kan.. tpi atie nie manusia.. mmg harus ada perasaan mcm tu...
kan?

pagi 01.01.2011
bgun lewat lg...
Allah...
bising mama, buat breakfast nasi lemak... best...
then we pg pavi.. jalan2 smua
ian came by later n baught ada satu jar of homemade sweets...
ok la price die.. tpi sdp!!!
have fun yesterday borak2... jalan-jalan...
seronok!

then malam tu pg M.O
stay there for a night...
played card! amik2 gambar smua....
then had a very good conversation....
dgr lagu smua...
best gler!
but end up x tdow mane pun...
can't sleep owh....

but anyway.. that's what i did on the 1st of jan 2011....
heheheheheheh
hanya jujur
elai

Mengenai Saya

Foto saya
i'm a simple person who less talk but more into expressing my "voice" with facial expression.. i loved being around people that i love.. (although somtimes get annoyed by them)<-kidding guys... currently is being tested by the faith of life... music... hmmm..... i like indie songs, addicted to slow songs which take me to my fantasy world( NOT!).. LOOOOVVVVEEEESSSS collecting gadget than shopping like most of women would do... watching movie.. good movies.. so basically yeah... that's it for now that is...