Rabu, 17 Disember 2008

gara-gara nak renew passport..

the day before...
i have to renew passport...
sbb we are goin for a holiday..
so my lovely dad said...
"go n renew your passport"
so the day before i kena la nak amik gambar kan..
ok fine...
pg la mlm tu...
dah la dgn malam tu.. smua benda nak kena buat..
hantar ni la..
amik tu la ape
ok...
so the next morning..
i pg with my sis..
n ian n nell..
nell nak tukar her ic...
alang2 die pun ikot( ian on the hand saje je nak menyebuk n kacau org)
so ok..
nell buat ic- ian teman..
i pg buat passport..
then i go to the counter..
skali selamba aje that x tau la nak bgtau name ape...
nie gambr amik balik saya x nak gambar nie...
u know how fucking mad i am...
pdhal org ape...
then she ask for my ic..
then die ckp lg...
i x bley bace ic u..'
tlg buat baru!!!
what???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
r u kidding me???
dah la ramai i...
i mase tu mmg dah la maki org tu dah...
bodo!!!
stupid chip!!!
and the best part nie...
org tu bley tanye...
u tau x chip u x bley read???
HELLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DO I LOOK LIKE I KNOW WHY MY CHIP DIDN'T WORK????
selamba aje cakap...
u kena buat baru eyh???
pukimak la weyh...
then i pun mcm dah pissed off gler2...
then dgn x malunyer...
i went to ian n nell then i told everthing...
bodo!!!
stupid chip!!!!!
so i kena la buat....
everythingz!!!!
nasib baik i ada teman...
kalo x...
i'll be mad like hell....
bodo!!!
da la gmbr da cantik2 kena renew lg!!!
now my stupid ic is so freaking buruk n besar ok!!!
stupid ic...
stupid picture!!!!!
meyusahkan org!!!!!!!!!!!!!!!!!
test la dulu before nak bg org pakai!!!
bodo!!! bodo!!! bodo!!!!
i almost give up my vacation bcause of this stupid ic!!!
lain kali test dulu the chip!!
jgn nak meyusahkn org....

Tiada ulasan:

Mengenai Saya

Foto saya
i'm a simple person who less talk but more into expressing my "voice" with facial expression.. i loved being around people that i love.. (although somtimes get annoyed by them)<-kidding guys... currently is being tested by the faith of life... music... hmmm..... i like indie songs, addicted to slow songs which take me to my fantasy world( NOT!).. LOOOOVVVVEEEESSSS collecting gadget than shopping like most of women would do... watching movie.. good movies.. so basically yeah... that's it for now that is...