yes it is too much now...
dah 2 hari menanggung sakit nie... i can't barely walk..
yesterday is the hardest as i can't stand long enough and even nk duduk pun kena letak bantal kt blkang...
abah ckp kena pakai tongkat...
ptg td pun pg mkn ngn lili pun gagah kan diri jugak... itu pun tempang sebelah...
nak pg clinic... tapi mama ckp urut dulu...
td mama tlg urut..
and god!!!!!!!!!! SAKIT GLER!!!!!!!!!!!!!!! brape kali sepak mama... (sorry ma)...
seriusly x bley nak handle dah sakit nie...
mlm semalam x bley tdow... i think lps i mkn pain killer then baru la i bley tdow.. itu pun i think i slept at 4 then i woke up at 8 sumthing....
not healthy yes i know... i can't stand it any longer...
bler nk stop nie....
mama ckp worst come to worst i kena straight pg hosp...
which i mmg mengelak.. trauma la pg hosp.. lg pun nk exam dah nie...
x nak!!!!!!!!!!!!!!
wish i would be ok yeah? thanks....
daaa....