Khamis, 30 Disember 2010

suatu masa

a very historic song for me
he once listen to this song during the early days
what is wrong with me
i taught im strong enough..
butafter read the previous letters that he wrote to me...
tears pouring out...
im not prepared for this...
what had happened to me and us
it still hurt and sad..
it's hurt...
put on a happy face just to pleased everyone...
not to make everyone worried...
eveeryday i cried

" dengarkanlah lagu and panggilan ku untuk mu"
(wish you would hear it...)

"angin lalu kau sampaikan, rasa rindu yang membara kepada nya"
(please do....)

it hurt to see and when through this...
when you said im strong person
no i am not how would be so sure?
i cried listen to this song when we watched our first concert
(haisy....)

if someone could see inside my heart and felt what i felt you would
now how small it is...

"entahkan kau rasa, apa yang kurasa atau kau tak endah"

Isnin, 27 Disember 2010

a new mission!

well lately i was thinking
life is too short to be sad and grief at you know what
so i was thinking mayb i want to to something the unexpected
well still searching for it..
and waiting for the approval from the "yang dipertua"
hahahah...
i seriusly do not know what's get in to me..
i want to do something extreme!

later this evening i watch the losing it with jillian
and man this lady have problem
her husband died and she sort of let her and left the burden of parenting to
her daughter
well... what make it interesting for me
is as i looked at her
and all i can see is me
if i do not take control of myself i would becoming like her
so lately i am so thankful to both of my parents for supporting me to loose some weight
well im still in the process.. and wait and see...
i hope...

Isnin, 20 Disember 2010

i still love you jack

jack i still love you
susah sgt i nak forget about you
kejam sgt i kalo bley lupakan you dlm mase sebulan jack
susah sgt jack i nak lupakan u
smua org ckp dgn i
move on ili.. he doesnt want you anymore
tiap2 malam jack i nanges sbb you
sakit hati i jack tgk ape yang you post kt fb
i x pecaye yg you bley lupekan i sekejap saja nie jack
i tau you mare dkt i lg..
tapi i try everything nak lembutkan hati you balik
tapi hati you keras sgt2 jack
sikit pun you tak ada langsung rase kesian dkt i
smp hati you jack
smp hati you biar i menangis sorong2 teringtkan you
hoping you will text me or even say hye to me
smp hati you biar i rindu dkt you
hanya tuhan saja tau betapa gembiranyer hati i bler u agreed nak jumpe i smlm
tpi lps ape yang i nampk n i dgr
you gembira dgn permpuan lain
smp hati you buat mcm tu dkt i jack
i tau bler you bace nie
or you mungkin tak akan bace benda nie
i berape kali nak cakap
i tak ada sape2 pun dlm hidup i
i plg sdey you langsung tak sedar the reality dpn mate you
bukak mate you jack
bukak telinga you
sudah2 la dgn ego u
yea i mengaku i byk buat salah..
tpi nie smua salah kita berdua bukan i sorang saja
sudah-sudah la org biar i mcm nie
ape you x pernah rindu dkt i?
x pernah terfikir pasal i?
sikit pun tak pernah
you fikir la elok2
and i just hope and pray that you will read this
and one more thing..
please forgive me...
bagi la i pergi dgn tenang nnti
and i x nak bler you dah start sedar and everything will be too late...
i mintak sgt
tlg maafkan i... biar hati i pergi dgn tenang jack....

Khamis, 26 Ogos 2010

aku rindu die..

aku rindu die.. sgt2 rindu
smp sakit dibuatnya..
x makan...
makan kerana terpaksa...
kalo x nnti pitam lg...
minum kerana terpakse...
dah berkerja jugak kerana terpaksa..
aku rindu die... sgt2 rindu...
knape die senyap mcm nie aje..
kalau la die ad text or call aku..
sng hati aku...
xda la sakit mcm nie..
nak buat ape2 pun x larat...
pening lg.. sakit mate lg.. mcm2 la..
letih lg la... pusing kple nie...
kalau la die tahu.....

Ahad, 22 Ogos 2010

THE ENDING...

what ever things that you did to me
i shall closer my eyes and forgive you...
if you keep on being like this then it is up to you...
i shall not say anything as you have been avoiding me...
yes i admit partly it is my fault but however you are being unfair to me
so this is the end...
there will be no more of you and me
it is ME...
i try to talk to you but u wont do it.. so it is fine....
im sorry for everthing that i did and
just let me be...
THE END...

Selasa, 11 Mei 2010

i delivered 4 kittens!

nak tau x my cat gemok..
pagi td she on labour...
actually smua orang dalam family menunggu and tertanye-tanye la jugak
"biler la gemok nie nak beranak"
skali amik kau! pg td..
yang bestnyer time my sister pg keje la
die nak beranak..
die suke pg kat satu spot kat almari nie...
i dah agak dah die akan pg kat situ..
jd ape lg...
dengan gigih nie balik rumah cepat after hantar along pg lrt
sambil tu berdoa
"jangan la gemok beranak lg(habislah baju aku)
masuk rumah terus selamatkan baju2ku...
and letak kotak die..
you all nak tau x?
kesian sangat gemok tu...
nie seriusly first time tgk ceature beranak and tolong ok..
mule2 tu die pun masuk la dalam kotak and do what she supposed to do la kan.
teran.... and teran... teran lg..
and sampai i nmpk ada mcm fluid keluar..
OMG!!! i x nak tulis how yuckky the feeling is...
ok fine... die teran lg.. then kple 1st baby kuar..
i dah bace mcm2 ayat dah dlm otak nie...
skali tau x gemok die buat ape
die keluar dari kotak tu... yes keluar dari kotak tu...
i call my sister and she was like dun worry just let her b
so i did...
after half an hour i tgk balik dah ada 2...
and my sister call i.. die ckp u kena b with her and ask her to push... she ckp kena ckp kt die u can do it gemok...
pulak dah weyh... dah la mcm haisy.... x bley nak ckp..
so i did.. kesian sgt ngn gemok... gemok teran i pun teran...
the 3rd baby pun lahir secara songsang...
kaki dulu weyh keluar...
mak aii...
panik dah nie... x pe i said... teran gemok...
gemok bley gerak la plak...
aduhai....
last2 keluar jugak.. i pun lega la weyh...
i call my sister minah tu bley gelak...
i dah mcm marathon dah punye peluh....nie dah peluh2 dah ni
die gelak.... kurang hasam btol...
ok la ingtkan dah abis dah la..
skali tgk tgh jilat2 kan anak die...
2 kali pndang tgk mkn placenta anak die...
YES!!! maaaakkkkkaaannn....
terbaek la....
skali baby last dah kuar...
gemok lega...
i double lega ok dari die....
then tggu la die bersihkan anak-anak die...
die pun pindah balik dkt kotak tu...
tpi anak die
die tinggal kan..... terpakse la i amik anak die n ltk dalam tu( i pakai glove yea)
sumpah after tengok that yucckkking labour....
i x lapar langsung!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ape2 pun sangat berbangga dengan gemok jd mummy.....
gemok is just a baby....
kurang ajar kucing itam tu
btw
the first kitten: colour itam tapi kaki die colour putih: stokins
the second kitten: kple die itam: helmet
the third: songsang, very loud cry and the biggest: undecided
last baby: belakang brown colour: undecided jugak....
till then... nnti i upload gambr for the kittens proggress ok y'alll
tatatatta....

Jumaat, 7 Mei 2010

may 08 2010

elllo my fellow bloggers..
kte ada cter sdey nie nak cter..
skrg nie rase mcm nak menjerit pun ada, happy pun x sgt, nangis pun x sure la, sedih pun mayb la..
macam2 la rase actually...
sbnarnyer kte dah puas dah menjage hati org,
kte senyap nie bukan kte mare tpi kte just nak biar things cool dulu,
lgpun kte malas la nak masuk campur hal yg xda kena mengena ngn kte,
sbb nnti kang ada yang x ske..
so better la kte senyap je....
lgpun awak dah besar and kte rase awak lebih pandai untuk handle masalah nie kan?
jangan la salah faham dengan ape yang kte cakap nie,
kte bukan nak mare it just nak bgtau je..
lgpun awak pun penah tego kte kan?
tpi kdng2 pun maaf la yea kte ckp nie...
awak lebihkan org lain..
bukan x suke tpi awak tau x sbb nie la saya rase lonely tau...
saya cube skrg nie ikot je ape yang awak nak,
walaupun saya terpakse sbb saya tau awak x kan agree punye,
jd skrg nie pun kte dah cdey dah awak cerita nie...
x pe la,
biar lah kte jage hati awak, tapi hati kte pandai2 la eyh kte pujuk nnti...
kte x kesah asalkan bley buat awak puas hati...
okayh la sebelum kte menangis nie better kte stop la...
nnti banjir plak tmpt nie...
ok y'all.....

Isnin, 15 Februari 2010

i have no comment....

hmmm
what can i say anymore.....
say no comment?
i think it is the best words that should be applied in every situation...
but hey...
everybody makes mistakes
and the only way for you to realise it by
experience it by myself
and i frimly means by yourself...
do not compare it to others
as different people faces different problems and
to be truth, what makes each and everyone of us different is
by the way your handle it..
so again, no comment
now we just have move on
and live our life peacefully...
till then....

Sabtu, 16 Januari 2010

my banditos!

ari tu kan..
my cutie bam..
buat suprised kat me..
die belikan i aquarium...
so basically die belikan i
16 ekor ikan..
yeah u heard me...
16 ekor...
10 drpada is ikan gupy..
2 of them ikan colour orange
2 lg mate colour merah( which anem takot ngn dieorg)
2 lg colour biru..
so yeah 16..
nak bagi name mcm agak seperti susah..
plus they all look the same
so i call the my banditos!
but unfortunely...
skrg tggl 8 je..
cdey.... :(

im sorry b... ikan tu mati.. i didnt know what to do...
probably they missed u so much like i did so they choose to commit suicide...
nnti kte beli lg yeah ikan?
im sorry for not taking good care of it...

Mengenai Saya

Foto saya
i'm a simple person who less talk but more into expressing my "voice" with facial expression.. i loved being around people that i love.. (although somtimes get annoyed by them)<-kidding guys... currently is being tested by the faith of life... music... hmmm..... i like indie songs, addicted to slow songs which take me to my fantasy world( NOT!).. LOOOOVVVVEEEESSSS collecting gadget than shopping like most of women would do... watching movie.. good movies.. so basically yeah... that's it for now that is...